De boottocht - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Elmar Nijboer - WaarBenJij.nu De boottocht - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Elmar Nijboer - WaarBenJij.nu

De boottocht

Door: Elmar Nijboer

Blijf op de hoogte en volg Elmar

11 Maart 2014 | Curaçao, Willemstad

Hallo mensen,

Er is al weer een weekje voorbij. De tijd vliegt als je het mij vraagt. Ik zal even kort vertellen wat ik heb gedaan.

Dinsdag zijn we naar de verlichte optocht geweest. Dit was mooi om te zien. Wel leuk het natuurlijk veel op de gewone optocht. Alleen nu werd er meer gedanst. Het was aan de kant ook gezellig met ons vieren en met de studenten die we kennen van de Marnixschool.

Woensdag hadden we nog vrij. Toen zijn we naar een mooi strand gegaan. Dit strand heeft de prachtige naam Cas Abou. Daar hebben we lekker een dagje gechild. Beetje beachball gedaan en een lange snorkeltocht ondernomen met Antoine.

Donderdag moesten we weer naar stage. Net zoals vandaag. Stage wordt steeds leuker. De kinderen beginnen beter te luisteren. Ik probeer ook veel leuke dingen te doen met de kinderen, zoals kleine spelletjes. Dit alleen als de kinderen het verdienen. Ook geef ik veel individueel aandacht aan kinderen. Ik merk dat kinderen daardoor al meer naar mij toe komen.
Ik geef al veel les. Vandaag heb ik bijvoorbeeld de rekenles, spelling, woordenschat en computerles gegeven. Wel lekker om de hele dag beetje bezig te zijn.

Zaterdag zijn we nog naar Zanzibar geweest. Daar heb je emmers bier tijdens de happy hours en dit gaat er altijd goed in. Zoals jullie natuurlijk weten kunnen Antoine en ik echt zuipen.. Niet normaal..

Zondag was een hele leuke dag. Toen zijn we met een zeilboot een tocht wezen maken. We zijn gaan snorkelen bij een scheepswrak en daar waren veel mooie vissen te zien. Ook hebben we heerlijk gelegen op de boot en een beetje rondgekeken. We zijn ook nog een mooie baai ingevaren waar je nog lekker kon zwemmen en van de boot kon afspringen.

Gister zijn we nog even naar een strand geweest waar we nog niet waren geweest, the Pirate Bay. Ondanks dat ik daar een aantal vissen ben tegengekomen die ik nog niet eerder had gezien, gaan we er niet meer heen. Het strand viel ons wat tegen. (We worden al kieskeurig)

Morgen en overmorgen heb ik weer stage. Drukdrukdrukdruk!

Groetjessss

  • 11 Maart 2014 - 22:44

    Hans:

    Fijn dat je leert en geniet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Elmar

Hardwerkende student

Actief sinds 21 Feb. 2014
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 10195

Voorgaande reizen:

19 Februari 2014 - 26 Mei 2014

Cura'14

Landen bezocht: